Scooter Riding

A moment to appreciate with my brotha

Kakak Energizer

Seingat aku, zaman sekolah dulu tak terkira konsultan yang datang sekolah untuk bagi pengisian motivasi, sahsiah atau tarbiah. Dalam kumpulan konsultan tu, mesti ada fasi yang terpimpin, cool, lembut dan garang, kan? Yang garang paling tak best. Sampai kesudah aku jadi tak suka dia (maafkan zaman budak aku ><). Yang paling aku rasa cool adalah …

Continue reading Kakak Energizer

3 Tamparan

Aku berdepan dengan 3 kehilangan yang sangat memberi kesan dalam hidup aku. 2 kehilangan masa aku UPSR 2005 dan 1 kehilangan semasa SPM 2010. Sejak dah matang sikit ni, aku mula yakin yang 'kehilangan bagi manusia adalah pertemuan semula makhluk dengan Pencipta'. Tapi nantilah aku berkongsi, ya.

Duduk, Tengok & Fikir Je. Fon Simpan Dalam Beg.

Assalamualaikum ^^ Sabtu lepas aku, Nasuha & Kak Timah jadi urusetia program kat USIM. Habis je program, si Suha ajak ke pantai Port Dickson. Dah lama mengidam katanya. Sejak konvo USIM, dia tak pernah jejak kaki ke pantai weh! Sadisnya..... Aku tak boleh nak fikir macam mana dia boleh bertahan sampai 3 tahun tanpa jejak …

Continue reading Duduk, Tengok & Fikir Je. Fon Simpan Dalam Beg.